.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب يك مازندراني به دبيري ستاد گردشگري جنگ
طي مراسمي با حضور عليرضا عامري، سرپرست معاونت گردشگري، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، «حسين زکريائي عزيزي» به عنوان دبيرستاد گردشگري جنگ اين سازمان منصوب شد.
انتصاب يك مازندراني به دبيري ستاد گردشگري جنگ

طي مراسمي با حضور عليرضاعامري؛سرپرست معاونت گردشگري، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، «حسين زکريائي عزيزي» به عنوان دبيرستاد گردشگري جنگ اين سازمان منصوب شد.

به گزارش شمال‌نيوز، در اين مراسم که عصرروز گذشته در معاونت گردشگري برگزار شد، عليرضا عامري طي سخناني دفاع مقدس را زيباترين و پرافتخارترين بخش تاريخ انقلاب اسلامي و ايران عنوان کرد و گفت: همه ما در قبال اين دوران مسووليم و بايد تلاش کنيم تا اين دوره از تاريخ به خوبي شناسانده شود.

وي، خدمت در اين حوزه را افتخار دانست و از زحمات وخدمات عليرضا مقيمي دبير سابق ستاد گردشگري جنگ تقدير و تشکر و از وي خواست همچنان در اين حوزه دست‌اندرکاران را از تجربيات خود بهره‌مند كند.

عامري در ادامه ضمن اعلام آمادگي کامل اين معاونت براي ياري و مساعدت ستاد گردشگري جنگ، براي حسين زکريايي عزيزي دبير جديد اين ستاد توفيق آرزو كرد.

در ادامه، عليرضا مقيمي، مدير کنوني مجموعه فرهنگي، تاريخي سعدآباد ضمن تشريح عملکرد ستاد گردشگري جنگ از ابتداي تشکيل تاکنون اظهار كرد: از مهمترين فعاليت‌هاي ستاد گردشگري جنگ تدوين «طرح جامع گردشگري جنگ» بود که طبق مصوبه اولين سفر استاني سال 1385 رياست محترم جمهوري به استان خوزستان برعهده سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نهاده شد که تاکنون بخش عمده کار انجام شده است و اميدواريم با پايان اين کار به زودي براي تصويب در هيات دولت ارسال شود.

وي دفاع مقدس را ميراث معنوي ملت ايران نام برد و گفت: از جمله فعاليت‌هاي ديگر اين ستاد ثبت شاخصه‌هاي دفاع مقدس به عنوان ميراث معنوي و همچنين ثبت مناطق عملياتي دفاع مقدس در سطح ملي است که اين بخش از کار هم توسط حجت‌الاسلام زکريائي عزيزي پيگيري مي‌شد و اميدواريم در اين زمينه نيز شاهد ثبت باقيمانده مناطق عملياتي و شاخصه‌هاي فرهنگي دفاع مقدس باشيم.

دبير سابق ستاد گردشگري جنگ از اينکه سکان را به دست کسي مي‌سپارد که به اين حوزه کاملا آشنايي دارد اظهار خوشحالي و مسرت كرد و گفت: زکريائي خود از کساني است که سالها در زمينه دفاع مقدس فعاليت داشته و مسوول کارگروه ميراث معنوي و مسوول روابط عمومي ستاد بوده و جزو نويسندگان فعالي است که در عرصه فرهنگي آثار گرانسنگي از خود بجا گذاشته و ما نيز به نوبه خود براي ايشان در ادامه مسير آرزوي توفيق داريم.

حسين زکريايي عزيزي دبير جديد ستاد گردشگري جنگ نيز در اين جلسه ضمن تقدير و تشکر از تلاش‌هاي عليرضا مقيمي و تشکر از حسن نظر عامري، سرپرست معاونت گردشگري، اظهار داشت: براي بنده بسيار جاي مسرت است که اين توفيق را پيدا كردم تا در اين حوزه فعاليت کنم و اميدوارم بتوانم آنچه که به عهده من نهاده شده به نحو احسن به نتيجه مطلوب برسانم.

وي در پايان مهمترين کار خود در ستاد گردشگري جنگ را اتمام تدوين طرح جامع گردشگري جنگ اعلام کرد و افزود: اميدوارم به زودي اين کار به نتيجه برسد تا بتوانيم تمام توان خود را براي ثبت مناطق عملياتي در سطح ملي و يونسکو و همچنين ثبت آثار ناملموس دفاع مقدس در فهرست ميراث معنوي بکار گيريم.

لازم به ذکر است: زكريايي دبير جديد ستاد گردشگري جنگ تاکنون بعنوان مسئول کارگروه ميراث معنوي و مسوول روابط عمومي ستاد گردشگري جنگ فعاليت داشته است و مؤلف بيش از 20 جلد کتاب در زمينه دفاع مقدس و علوم تربيتي است و رتبه‌هاي مختلف فرهنگي را در کارنامه خود دارد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.